Jak podpisać deklarację zapisu do przychodni DokDok?

Po założeniu konta w aplikacji DokDok i wypełnieniu wszystkich danych, dostaniesz od nas e-mail z dokumentem o nazwie deklaracja.
To krótki dokument (wymagany przez NFZ), za pomocą którego zapisujesz się do przychodni DokDok. Wybierając DokDok na swoją przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej (składając deklarację) decydujesz się na wypisanie z dotyczasowej przychodni.

Deklarację możesz podpisać na kilka sposobów:

  1. elektronicznie, podpisując profilem zaufanym plik PDF o nazwie deklaracja. Tak podpisany plik należy wysłać do nas na dok@dokdok.pl.
  2. za pomocą Internetowego Konta Pacjenta - IKP , w zakładce Moje konto wybierając lekarza i pielęgniarkę podstawowej opieki zdrowotnej w DokDok.
  3. papierowo, wysyłając do nas pocztą wydrukowaną i podpisaną deklarację. Nasz adres to al. Armii Krajowej 46ad, 50-541 Wrocław
  4. osobiście w przychodni DokDok
  5. w naszej aplikacji mobilnej, przy użyciu profilu zaufanego. Wszystko w twoim smartfonie, bez wychodzenia z domu.

Zobacz video jak krok po kroku zapisać się do DokDok