Częste pytania i nasze odpowiedzi

Do lekarza pierwszego kontaktu (lekarza rodzinnego) i internisty. Potrzebujesz zobaczyć specjalistę? W DokDok wystawimy Ci e-Skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ. Nasi lekarze mówią po polsku i po ukraińsku.

Nasz proces to tylko trzy kroki. Pobierz aplikację i załóż w niej bezpłatne konto. Następnie podpisz deklarację wyboru NFZ. Zrobisz to wygodnie w naszej aplikacji, podpisując dokument profilem zaufanym. Podpisując deklarację, zapiszesz się do DokDok, wypisując się automatycznie ze swojej dotychczasowej przychodni. Gdy tylko podpisana deklaracja trafi do naszego systemu, będziesz mógł rozpocząć korzystanie z DokDok bez ograniczeń - na NFZ. Gotowe!

Składając deklarację decydujesz się na wypisanie się ze swojej dotychczasowej przychodni POZ i zapisanie się do przychodni DokDok. Będąc pacjentem DokDok możesz korzystać z DokDok bez limitów. Konsultacje online z lekarzem rodzinnym możesz odbyć z dowolnego miejsca, z kolei wizyty stacjonarne są na razie dostępne w naszych przychodniach we Wrocławiu i w Warszawie. Jeśli będziesz potrzebować wizyty u specjalisty, w DokDok wystawimy Ci skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ na terenie Polski.

Nie. Nasza aplikacja jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami. Każdy kto posiada ubezpieczenie zdrowotne może zapisać się do DokDok i korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej w ramach NFZ.

Zależy nam na Twojej wygodzie i dbamy o to, żeby konsultacja lekarska była dostępna od ręki. Przeciętny czas oczekiwania wynosi kilkanaście minut.

Lekarze dostępni są w aplikacji DokDok od poniedziałku do piątku (8:00-21:00) i w weekendy (10:00-21:00)

Tak. Tak jak w każdej przychodni POZ, z e-skierowaniem, które Ci wystawimy, umówisz się na wizytę u specjalisty w placówce mającej kontrakt z NFZ. Natomiast leki, które przepiszemy Ci na e-recepcie również będą refundowane pod warunkiem, że znajdują się na liście leków refundowanych przez NFZ.

Nie. Wystawienie e-recepty, e-zwolnienia i e-skierowania to decyzja lekarza i musi być uargumentowane stanem pacjenta. Jeśli lekarz DokDok odmówi wystawienia e-dokumentu, otrzymasz szczegółowe informacje związane z odmową.

W każdej aptece w Polsce. Wystarczy, że podasz PIN do recepty, który znajdziesz w aplikacji DokDok po zakończeniu wizyty. W zakładce „Dokumenty” w aplikacji DokDok znajdziesz całą swoją dokumentację pod ręką.

Napisz do nas na adres dok@dokdok.pl

Tak. Kiedy otrzymasz e-zwolnienie, Twój pracodawca i ZUS otrzymują je automatycznie przez system Ministerstwa Zdrowia. Pracujesz za granicą w kraju członkowskim UE? Lekarz DokDok także może wystawić Ci zwolnienie.

Czas oczekiwania na pojawienie się zwolnienia w systemie może wynosić do 72 godzin. Wynika to z opóźnień w aktualizacjach systemu PUE ZUS.

Jeżeli lekarz nie jest już dostępny, spróbuj ponownie umówić wizytę.

Tak. Uruchom aplikację DokDok ponownie. Ujrzysz informację, że Twoja wizyta jest w toku i możesz do niej wrócić.

Telefonicznie z pielęgniarką od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 pod numerem telefonu 506 973 850. Szczepienie można umówić dopiero wtedy, kiedy przychodnia ma w posiadaniu odpowiednie dokumenty (karta szczepień dziecka).

W aplikacji mobilnej po kliknięciu w lewy górny róg ekranu z imieniem i nazwiskiem pojawia się opcja "Dodaj dziecko”. Wypełnij dane i podpisz deklarację dziecka, a następnie odeślij na dok@dokdok.pl.

Wróć na stronę główną