Czy mogę zapłacić za zlecone badania w punkcie Synevo?
Nie, jeśli chcesz wykonać badania w laboratorium Synevo, należy opłacić je w naszej aplikacji. Jeśli nie chcesz wykonać płatności mobilnej, zapraszamy na pobranie do naszych punktów pobrań w przychodniach DokDok.
Do jakiego lekarza umówię się w DokDok?
Do lekarza pierwszego kontaktu (lekarza rodzinnego) i internisty. Potrzebujesz zobaczyć specjalistę? W DokDok wystawimy Ci e-Skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ. Nasi lekarze mówią po polsku i po ukraińsku.
Co muszę zrobić, aby móc darmowo skorzystać z DokDok na NFZ?
Nasz proces to tylko trzy kroki. Pobierz aplikację i załóż w niej bezpłatne konto. Następnie podpisz deklarację wyboru NFZ. Zrobisz to wygodnie w naszej aplikacji, podpisując dokument profilem zaufanym. Podpisując deklarację, zapiszesz się do DokDok, wypisując się automatycznie ze swojej dotychczasowej przychodni. Gdy tylko podpisana deklaracja trafi do naszego systemu, będziesz mógł rozpocząć korzystanie z DokDok bez ograniczeń - na NFZ. Gotowe!
Co oznacza złożenie deklaracji?
Składając deklarację decydujesz się na wypisanie się ze swojej dotychczasowej przychodni POZ i zapisanie się do przychodni DokDok. Będąc pacjentem DokDok możesz korzystać z DokDok bez limitów. Konsultacje online z lekarzem rodzinnym możesz odbyć z dowolnego miejsca, z kolei wizyty stacjonarne są na razie dostępne w naszych przychodniach we Wrocławiu, Warszawie i Łodzi. Jeśli będziesz potrzebować wizyty u specjalisty, w DokDok wystawimy Ci skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ na terenie Polski.
Czy korzystanie z aplikacji jest płatne?
Nie. Nasza aplikacja jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami. Każdy kto posiada ubezpieczenie zdrowotne może zapisać się do DokDok i korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej w ramach NFZ.
Jak długo czeka się na czat z lekarzem?
Zależy nam na Twojej wygodzie i dbamy o to, żeby konsultacja lekarska była dostępna od ręki. Przeciętny czas oczekiwania wynosi kilkanaście minut.
W jakich godzinach przyjmują lekarze?
Lekarze dostępni są w aplikacji DokDok od poniedziałku do piątku (8:00-21:00) i w weekendy (10:00-21:00)
Czy istnieje możliwość otrzymania e-Recepty / e-Skierowania w ramach refundacji NFZ?
Tak. Tak jak w każdej przychodni POZ, z e-skierowaniem, które Ci wystawimy, umówisz się na wizytę u specjalisty w placówce mającej kontrakt z NFZ. Natomiast leki, które przepiszemy Ci na e-recepcie również będą refundowane pod warunkiem, że znajdują się na liście leków refundowanych przez NFZ.
Czy DokDok gwarantuje otrzymanie e-Recepty / e-Zwolnienia / e-Skierowania?
Nie. Wystawienie e-recepty, e-zwolnienia i e-skierowania to decyzja lekarza i musi być uargumentowane stanem pacjenta. Jeśli lekarz DokDok odmówi wystawienia e-dokumentu, otrzymasz szczegółowe informacje związane z odmową.
W jakich aptekach mogę wykorzystać e-Receptę?
W każdej aptece w Polsce. Wystarczy, że podasz PIN do recepty, który znajdziesz w aplikacji DokDok po zakończeniu wizyty. W zakładce „Dokumenty” w aplikacji DokDok znajdziesz całą swoją dokumentację pod ręką.
W recepcie / skierowaniu / zwolnieniu jest błąd. Co mam robić?
Napisz do nas na adres dok@dokdok.pl
Jak długo ważne jest skierowanie na badania laboratoryjne wystawione przez lekarza DokDok?
Skierowanie na badania laboratoryjne w ramach NFZ ważne są 30 dni.
Czy e-Zwolnienie jest respektowane przez pracodawców i ZUS?
Tak. Kiedy otrzymasz e-zwolnienie, Twój pracodawca i ZUS otrzymują je automatycznie przez system Ministerstwa Zdrowia. Pracujesz za granicą w kraju członkowskim UE? Lekarz DokDok także może wystawić Ci zwolnienie.
Moje e-Zwolnienie dalej jest niewidoczne w PUE ZUS. Dlaczego?
Czas oczekiwania na pojawienie się zwolnienia w systemie może wynosić do 72 godzin. Wynika to z opóźnień w aktualizacjach systemu PUE ZUS.
Spóźniłem się na wizytę. Co teraz?
Jeżeli lekarz nie jest już dostępny, spróbuj ponownie umówić wizytę.
Aplikacja wyłączyła się w czasie wizyty. Czy mogę kontynuować rozmowę z tym samym lekarzem?
Tak. Uruchom aplikację DokDok ponownie. Ujrzysz informację, że Twoja wizyta jest w toku i możesz do niej wrócić.
Jak mogę umówić dziecko na szczepienie lub bilans zdrowia?
Telefonicznie z pielęgniarką od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 pod numerem telefonu 506 973 850. Szczepienie można umówić dopiero wtedy, kiedy przychodnia ma w posiadaniu odpowiednie dokumenty (karta szczepień dziecka).
Jak mogę zapisać dziecko do przychodni?
W aplikacji mobilnej po kliknięciu w lewy górny róg ekranu z imieniem i nazwiskiem pojawia się opcja "Dodaj dziecko”. Wypełnij dane i podpisz deklarację dziecka, a następnie odeślij na dok@dokdok.pl.
Podczas pobrania nie udało się wykonać wszystkich badań zleconych przez lekarza, co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Prosimy o kontakt mailowy z nami pod adresem dok@dokdok.pl. Nasza obsługa pacjenta wykona zwrot środków za niezrealizowane badania.
Co zrobić, kiedy przyszedłem na badania do punktu Synevo, ale nie opłaciłem ich wcześniej. W punkcie nie ma mojego skierowania.
Możesz opłacić swoje badania w aplikacji. Po chwili zlecenie powinno pojawić się w punkcie pobrań, a Ty otrzymasz kod, dzięki któremu od razu będziesz mógł wykonać badanie.
Chciałbym zrezygnować z jednego/kilku zleconych mi badań, jak mogę to zrobić. Nie opłaciłem badań w aplikacji.
Nieopłacone wcześniej badania w aplikacji możliwe są do wykonania tylko w naszych placówkach stacjonarnych. W przypadku chęci rezygnacji z jednego lub kilku badań wystarczy powiedzieć o tym pielęgniarce przed pobraniem krwi.
Chciałbym zrezygnować z jednego/kilku badań, które opłaciłem już w aplikacji. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot.
Jeśli chcesz wykonać badania w naszym punkcie pobrań, prosimy o kontakt na maila dok@dokdok.pl. Nasz personel anuluje poszczególne badania i wykona zwrot środków.
Jeśli chcesz wykonać swoje pobranie w Synevo i zrezygnować z jakiegoś badania, musisz pamiętać, aby poinformować o tym pielęgniarkę wykonującą pobranie. Następnie prosimy o kontakt na adres dok@dokdok.pl. Zwrot twoich środków zostanie zlecony po otrzymaniu wyników.
Czy mogę opłacić badanie później niż bezpośrednio po wizycie?
Tak, zawsze możesz wrócić do podsumowania wizyty w aplikacji i tam opłacić badania, klikając przycisk “Opłać badania”. Zostaniesz przekierowany do systemu płatności mobilnych. Jeśli nie chcesz wykonywać płatności w aplikacji, zapraszamy na pobranie do placówek stacjonarnych DokDok i opłacenie badań na miejscu.
Gdzie mogę uzyskać pomoc medyczną poza godzinami pracy przychodni DokDok?
Poza godzinami pracy przychodni DokDok możesz skorzystać z Teleplatformy Pierwszego Kontaktu, gdzie otrzymasz pomoc medyczną przez telefon, a także niezbędne e-dokumenty. Nocna i Świąteczna Opieka Medyczna udziela pomocy pacjentom w przypadku nagłego zachorowania oraz pogorszenia stanu zdrowia. Całodobowo, w dni ustawowo wolne od pracy oraz codziennie, po godzinie 18:00. Pamiętaj, że zarówno TPK, jak i Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna to miejsca w których możesz otrzymać pomoc, przede wszystkim w nagłych przypadkach pogorszenia stanu zdrowia