Częste pytania i nasze odpowiedzi

Do lekarza pierwszego kontaktu (lekarza rodzinnego) i internisty. Potrzebujesz zobaczyć specjalistę? W DokDok wystawimy Ci e-Skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ. Nasi lekarze mówią po polsku i po ukraińsku.

Nasz proces to tylko trzy kroki. Pobierz aplikację i załóż w niej bezpłatne konto. My prześlemy Ci wtedy e-mail z deklaracją. Podpisując ją, zapiszesz się do DokDok, wypisując się automatycznie ze swojej dotychczasowej przychodni. Gdy prześlesz nam podpisaną deklarację, możesz rozpocząć korzystanie z DokDok bez ograniczeń - na NFZ. Gotowe!

Składając deklarację decydujesz się na wypisanie się ze swojej dotychczasowej przychodni POZ i zapisanie się do przychodni DokDok. Będąc pacjentem DokDok możesz korzystać z DokDok bez limitów. Konsultacje online z lekarzem rodzinnym możesz odbyć z dowolnego miejsca, z kolei wizyty stacjonarne są na razie dostępne w naszych przychodniach we Wrocławiu i w Warszawie. Jeśli będziesz potrzebować wizyty u specjalisty, w DokDok wystawimy Ci skierowanie, z którym umówisz się do dowolnej placówki z kontraktem z NFZ na terenie Polski.

Nie. Nasza aplikacja jest darmowa i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami. Każdy kto posiada ubezpieczenie zdrowotne może zapisać się do DokDok i korzystać z podstawowej opieki zdrowotnej w ramach NFZ.

Zależy nam na Twojej wygodzie i dbamy o to, żeby konsultacja lekarska była dostępna od ręki. Przeciętny czas oczekiwania wynosi kilkanaście minut.

Lekarze dostępni są w aplikacji DokDok od poniedziałku do piątku (8:00-21:00) i w weekendy (10:00-21:00)

Tak. Tak jak w każdej przychodni POZ, z e-skierowaniem, które Ci wystawimy, umówisz się na wizytę u specjalisty w placówce mającej kontrakt z NFZ. Natomiast leki, które przepiszemy Ci na e-recepcie również będą refundowane pod warunkiem, że znajdują się na liście leków refundowanych przez NFZ.

Nie. Wystawienie e-recepty, e-zwolnienia i e-skierowania to decyzja lekarza i musi być uargumentowane stanem pacjenta. Jeśli lekarz DokDok odmówi wystawienia e-dokumentu, otrzymasz szczegółowe informacje związane z odmową.

W każdej aptece w Polsce. Wystarczy, że podasz PIN do recepty, który znajdziesz w aplikacji DokDok po zakończeniu wizyty. W zakładce „Dokumenty” w aplikacji DokDok znajdziesz całą swoją dokumentację pod ręką.

Napisz do nas na adres dok@dokdok.pl

Tak. Kiedy otrzymasz e-zwolnienie, Twój pracodawca i ZUS otrzymują je automatycznie przez system Ministerstwa Zdrowia. Pracujesz za granicą w kraju członkowskim UE? Lekarz DokDok także może wystawić Ci zwolnienie.

Czas oczekiwania na pojawienie się zwolnienia w systemie może wynosić do 72 godzin. Wynika to z opóźnień w aktualizacjach systemu PUE ZUS.

Jeżeli lekarz nie jest już dostępny, spróbuj ponownie umówić wizytę.

Tak. Uruchom aplikację DokDok ponownie. Ujrzysz informację, że Twoja wizyta jest w toku i możesz do niej wrócić.

Telefonicznie z pielęgniarką od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 pod numerem telefonu 506 973 850. Szczepienie można umówić dopiero wtedy, kiedy przychodnia ma w posiadaniu odpowiednie dokumenty (karta szczepień dziecka).

W aplikacji mobilnej po kliknięciu w lewy górny róg ekranu z imieniem i nazwiskiem pojawia się opcja "Dodaj dziecko”. Wypełnij dane i podpisz deklarację dziecka, a następnie odeślij na dok@dokdok.pl.

Wróć na stronę główną